czwartek, 13 czerwca 2013

Zupa

dzisiaj Wam opowiem
jak kucharzem byłem
co się zowie!

no więc wziąłem sobie garnek z szafki
tam z kuchni gdzie nie moje są zabawki

najpierw wody trochę wlałem
tak jak mama zupę zaczynałem
potem trochę mąki dałem
majerankiem dopieściłem

cukru łyżka się przyda
no i jeszcze kapkę mydła

miodu co nie miara wlałem
i ketchupem doprawiałem

dwa ziemniaczki w skorupkach
co by pyszna była zupka

potem dwie cebule plusk!
bym zapomniał, olej chlust!

z tej szuflady obok garnków wyjmuję
trochę przypraw, teraz ja gotuję!

makaronów trzeba dodać
kolorowa jest już woda

bułka tarta, czosnek chlupie
wszystko tańczy w mojej zupie

już gotowe!
nalewam w miski nowe
mama z ciocią spróbowały
jesteś mistrzem synku mały!

jutro kupcie mi składniki
będę robił naleśniki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz