wtorek, 4 czerwca 2013

na co dzień

martwi się mama i martwi się tata
a to że pogody nie ma tego lata
że laptop zepsuty
że przydałyby się nowe buty
że w pracy pomysł nie wypalił
kolega też się na to strasznie żalił
Ach! i jeszcze że budzik rano jak szalony
że na dodatek nowe już chyba trzeba kupić opony

A Ja za to wciąż się śmieję
wciąż się bawię, promienieję
na przykład, że jestem z mamą i tatą
że tata mi pokazał jak się kopie taką dużą łopatą

jak żółwiki i piątki przybijać
jak z ciastoliny stworki wywijać

a Maciek to znalazł dzisiaj na dworze super robaka!
i w drodze z przedszkola była niezła draka
bo ten kotek sąsiada chciał złapać małego ptaka

i że ułożyłem z klocków wielką wieżę
albo że w piaskownicy czasem choć nie wolno poleżę
że jechałem tramwajem
a rowerem kałuży nie omijałem

a Wy drodzy rodzice
czy Wy też choć czasem
tak jak dzieci
z malutkich rzeczy cieszyć się potraficie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz