środa, 5 czerwca 2013

na plac zabaw

na plac zabaw zapraszamy!
drogie dzieci, czego my tutaj nie mamy!

są huśtawki i koniki
wspinaczkowe ścianki i małe jeździki

w piaskownicy zamek zbuduj!
łap łopatkę no i szufluj
dziura, babka albo tort
to dla fantazji dobry sport
nawet obiad ugotujesz
no i herbatkę piaskową wypijesz
dziewczynki, chłopcy i małe bobasy
sypią piach więc są i grymasy

karuzela to jest heca!

zasiadają wszyscy w koło
tutaj zawsze jest wesoło
no i rusza, coraz prędzej
i wiruje szybciej, szybciej
STOP! za szybko było
za bardzo w głowie mi się zakręciło
ja wysiadam, a ja nie!
dalej w koło kręćmy się!

na ślizgawce zawsze tłok
dzieci biorą się pod bok
ja chcę pierwszy, potem ja!
kto najszybszy ten wygrywa
jeszcze raz i jeszcze dwa
ślizgów naszych nie ma końca

a tą stroną się nie wchodzi!
ale przecież nic nie szkodzi
przecież na brzuchu zjeżdżać da się
no i tyłem też uda się

w ganianego teraz dalej!
nie ma końca naszych szaleństw
ale nagle
o nie
nie!
ja do domu wcale nie chcę
z butów piasek wysypuję
jutro przyjdę
obiecuję!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz